Oh isch da schön... ich han gar nöd gwüsst, dass es do inne soviel Schwiizer git. Und eine vo dene chunnt schiinbar sogar ganz us de Nächi vo dette wo ich uufgwachse bin (PLZ 3302)
Strega
Oh isch da schön... ich han gar nöd gwüsst, dass es do inne soviel Schwiizer git. Und eine vo dene chunnt schiinbar sogar ganz us de Nächi vo dette wo ich uufgwachse bin (PLZ 3302)
Strega
@ strega:
gruss, wo bisch de du ufgwachse?
@ risk:
ja i weiss was du meinsch. isch aber nid so das woni mir vorstelle... i möcht ja dr bös blick und wenn schnipplisch isch dä ja wäg oder?!
Nightfox Es isch hald eifach nüm so extrem, de bös blick! Ich finds au nöd so das wahre drum fahr ich ja eifach so ume!
ich sege nume OliVR6.... de gseht arschgeil us....
@Pluto du meinsch d'Motorhube vom Oli? Das isch klar diä isch ja au zoge!
ich weiss... die *** isch nähmlich nochli schneller gsie... han die idee au scho kah.... chumt bi mir aber erst wenn ich die grosse kotflügel han vorne...
Nightfox
Nöd wiit ewäg. 3308 Grafenried. Allerdings läb ich scho ewig nümme dette.
Strega
wo lebsch denn jetzte?
@ strega:
ja das isch nid wit wäg... tönsch aber eher echli sanggallerisch, stimmts?
@ pluto:
hesch dr wäg glich no gfunde i üsi schwizerrundi?
ja stell dir vor.... sogar ich.....
hesch di wohnort gwäxlet he?
wieso wohnort gewechselt?
i dim profil... du elendi ratte
ha übrigens eismal scho wieder e corrado gseh mit üsere farb...
@ Pluto
Jaja, dass chan ja jede säge!!!
OliVRsex: chasch de chrigi frage(de mit em scirocco) dem han ich das no vorem CCS gseit... dummi *** ....
nachtfuchs: ja wo? oh man....
Gelobt sei der Herr!!
Ändlech mou öbber us mirä region, wo mer hoffentlech bim uufstang gägä d'zörischnörä-übermacht cha häufä!!!
@pluto: ha gar nid gwüsst, das si soo nä farb wie dini mee aus äinisch gmacht hei...
da stunsch he du souothuhner schnurre.... und da heisst nid bastuck sondern bastürk....
ja gäbets euch...
brucht öpper vo euch no es gewindefahrwerk oder rh cup felge...?
@ pluto:
grad im dorf näbedrah... und denn ersch no e arroganti sou am stüür
[ 17 Oktober 2002, 23:09: Beitrag bearbeitet von: Nightfox ]
@Pluto: Häsch du vorher nöd im Wald gwohnt??
cosmo + fox: laupen isch bi wald... aber da han ich scho lang geänderet!? komisch, egal
Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!