an alle Schweizer Corradofahrer

  • kann mir mal jemand sagen, was genau in der Schweiz erlaubt ist in sachen tuning? :keinplan: zb. in.pro leuchten, mhv, frontgrills... etc... soviel ich weiss ist bei uns ja fast alles verboten was nicht serie ist??!! :mad: E gruess a alli chäsfrässer :):frech:

  • hallo


    Die Teile die ein CH-Gutachten haben sind erlaubt und können vorgeführt werden, alles andere nicht. Einige Teile wie Gewindefahrwerk oder Alufelgen müssen bei der MFK abgenommen werden und werden dan Fahrzeugausweis eingetragen. Es kommt hald ganz draufan um was es geht, drum schreib am besten dem oli eine E-mail. :winkewin:

    Automatische Anzeigen

  • nichts spezielles das heisst ich will zuerst wissen was ich darf weil du weisst ja wie die bei uns drauf sind... ich hab kein bock mich mit denen einzulassen... wie siehst aus mit selbstgetönten rl? und scheinwerferblende? weisst du das zufällig?

  • Selbst getönte rl's sind nicht erlaubt! Nur die originalen oder die beiden in.pro modelle.
    Scheinwerferblende, kommt draufan welche? Ich hab die MHV von Mattig, die ist z.B. nicht legal bei uns!

  • ich hab die kamei die ist glaube ich die einzige die durchkommt... was machst du denn wenn die dich kontrollieren? dann zahlst ja 100 pro wegen der mhv?! die gefällt mir (mattig mhv) kauf ich vielleicht auch

  • Hoi zäme


    Alles was es E-Pruefzeiche druf hät, isch i dä Schwiez erlaubt, ussert es werdet gwüssi Abwiechige überschrite, aber dänn chamer immer na es DTC-Guetachte hole unds dänn so vorfüehre!


    Die meiste Grill sind bi eus nöd erlaubt, aber mit dä Manne in Blau, hät mer wäge däm nie probs!


    @ Nightfox


    Und wänn öpis konkrets wotsch wüsse, chasch mer ja eifach es mail schribe.

    [ 15 Oktober 2002, 22:35: Beitrag bearbeitet von: Oli VR6 ]

    Automatische Anzeigen

  • Wemer Zit und Geduld het chamer fascht alles vorfüehre ide Schweiz. För vieles gets spezielli Guetachte wie DTC usw. Aber bes mer mol sowit esch choschtets vöu Närve.


    De Rieger-Frontgrill esch theoretisch ned zueglo,ha demet aber no nie Probs gha. Alli andere Anbau-Teili wie Spoiler, Stossstange, Schweller send zueglo solang sie de Betrieb vom Auto ned ischränke (De Frontgrill macht das schins,wöu er d Lampe zfescht abdeckt) hets mou gheisse. Bi Fahrwärch und Fälge wördi der en guete Tuner empfähle wöu das ide Schweiz ned so eifach esch met dene ganze Kontrollmass wo müend stemme. Esch eigetli KW emmer no s'einzige Fahrwärch womer me als 40mm Tiefgang chan iträge lo? Hät en super Quelle zo G&M Fahrwärch, aber ha ke Ahnig wie das demet usgseht.


    Direktluftfilter ond sälber tönti Röckliechter wördi ned montiere, detdore sends extrem pingelig.

    MfG
    Christian
    Unterwegs mit: Nissan Micra 1.2l
    Im Winterschlaf: Corrado G60

  • Das han ich jetzt no niä göhrt das mer nur s'KW meh als 4cm tüferlege chan. Es gaht au mit allne anderne, sovill ich weiss, es wär denn eifach e einzellabnahm bi dä MFK.
    Ich han z.B. es Weitec Gwindfahrwerk drine und mine wird, sobald ich diä härtere Ferder überchohan, au no öpe 2cm tüfergleit allso insgesamt den 6 cm.
    :winkewin:

  • Hi risk


    Wie gesagt, möglich ist viel wenn man Zeit und Geld hat. :)


    Aber...eine Tieferlegung in der Schweiz von mehr als 40mm ist nur möglich mit einem DTC Gutachten.
    Ein DTC Gutachten kann man im DTC Center in Vauffelin bei Biel anfordern worauf dein Fahrzeug eingehend getestet wird. Die Kosten sind aber für eine Privatperson meistens zu hoch.
    KW Gewindefahrwerke besitzen bereits vorgefertigte DTC-Gutachten mit Tieferlegungen bis zu 85mm, die man direkt nach dem Kauf vorführen kann ohne Probs.


    Als ich mein Fahrwerk eingebaut habe, hatten lediglich die KW Fahrwerke fertige DTC Gutachten die mitgeliefert werden. Vielleicht hat sich das unterdessen geändert und andere Firmen sind nachgezogen. Wäre schön :) Recht hast du aber schon...machbar ist es natürlich schon auch Weitec über 40mm tieferzulegen, nur musst du selbst nach dem Gutachten Ausschau halten,falls sie es nicht mitliefern.
    Ich war kürzlich in Biel beim DTC wegen Gutachten, ist alles kein Problem das zu kriegen....aber halt nicht billig.

    MfG
    Christian
    Unterwegs mit: Nissan Micra 1.2l
    Im Winterschlaf: Corrado G60

  • @ silver


    Du bisch en luschtige zerscht schribsch schwizerdüsch und den wider hochdüsch :look::spineyes: ...also ich schrib jetzt eifach witer schwizerdüsch.


    Aha du häsch idemfall s'KW dine. Ja also bi Weitec isch das au so.

  • Hani gar ned gmerkt, esch reini Gwohnheit dasi hochdütsch schriebe,sorry :)


    Bi G&M eschs leider noni so,die händ kes entsprächends Guetachte för öber 40mm Tiefgang :frowning_face:

    MfG
    Christian
    Unterwegs mit: Nissan Micra 1.2l
    Im Winterschlaf: Corrado G60

    Automatische Anzeigen

  • Hoi zäme !


    Ich überleg mer au es neus Fahrwärch izbaue. Tja und jez wodi grad mal frage wie das so isch mit dem KW Fahrwärch ! Isch das gued ? was sind euchi erfahrige und wie vill choschded das ganz öbe ?

  • Es esch zwor zemli s'tüürschte Fahrwärch wos get aber miner Meinig no ou s'beschte. Rein optisch wöu mer's extrem wit chan abelo (ca. 85mm glaub ich), aber vorallem de Fahrkomfort, eifach genial.


    Deför esch's ned billig, ca. 1800-2200Franke, je noch Gschäft womers chouft. Öbrigens ofd Stufe 2 bezoge, also die härte und höheverstellbari Version.


    Gesch mol ide Suechfunktion "KW" i und de wersch erschlage vo Lobeshymne vo dem Fahrwärch. :)


    EDIT: 3 Minute z'spot,hihi :grinsup:

    [ 16 Oktober 2002, 14:16: Beitrag bearbeitet von: silver ]

    MfG
    Christian
    Unterwegs mit: Nissan Micra 1.2l
    Im Winterschlaf: Corrado G60

  • hey jungs da het sech ja ne zimlechi schwizerbande troffe... :winkewin:


    weis öpper vo euch öb me d'mattig MHV irgendwie cha legal mache, dh gits da o es DTC guetachte? :spineyes:


    gruss Roger


    ps wo wohnet dir so? :frech:

  • @ Nightfox


    Das glaub ich weniger, chans mer ufjedefall nöd vorstelle!
    Aber mer chan si scho legal mache, idem mer dra umeschniplet, dass heisst deht wo sie über d'Lichter gaht eifach chürze! Also vom üssere Egge zum undere wo sie über dä Grill gaht und grad wird. Und das natürlich uf beidne sit. Ich hof weisch was ich mein. Han das au scho bi me Corri gseh. So sötsch si chöne dä MFK zeige! :super:

    Automatische Anzeigen

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!