Ich will bei mir einen zusätzlichen lichtschalter einbauen für innen beleuchtung... wo nehme ich da am besten das dauerplus?
Dauerplus
-
-
-
Wie wäre es mit neu ziehen (mit Sicherung) von der Batterie?
Jolly Joker
-
oh ne bitte nicht schon wieder... kann ich das nicht beim radio oder zigarettenanzünder abzweigen?
-
wäre ne Möglichkeit - musst dann aber darauf achten, dass du die richtige Sicherung nimmst (kommt auf die Leistung der Verbraucher an, die du da ranklemm willst....
-
ja für die sicherung ist gesorgt. das sind eigentlich lampen für zigarettenanzünder, will das aber via lichtschalter... eh, ich schau am besten mal rein...
-
-
Mach es doch nicht so Kompliziert-nehm es doch einfach vom Radio anschluß!
-
jo mach ich
-
Also ich habe auch eine kleine Beleuchtung oberhalb der Ablage montiert, und habe es beim Zigarettenanzünder angeschlossen... funzt tip top!
-
e schwizer tip nimmi bsunders gärn a...
gruss us Bärn
-
Jo klar, au ä gruess uf bärn...
-
-
i ha doch no e frag du hesch dis lämpli aber scho nid nur igsteckt im zigaretteazünder sondern dr pfupf am plus vom za gno?
-
Zersch ziehsch de Zigaretteazünder use, nacher tränsch s'12V dure, hänksch s'lämpli ah, und dänn sötts scho gah. Masse hätts glaub au döte... Ich ha dänn no es loch dur d'abdeckig gmacht, und en schalter ihbaut. Mer gsehts uf uf dere siite, aber dete isch d'cassettebox no dine, und s'lämpli isch no schräg gsi!
-
aber denn geit dr zigarette-azünder nüm? süsch muesch ja e weiche mache oder?
-
Ich han eifach all 3 Kabel wieder zämeglöted, s'masse glaub no ahghänkt, und ohni sicherig wieder iibaut... Isch das schlächt?? De Zigi-Ahzünder gaht uf jede fall...
-
nei i gloub isch scho guet... i ha eifach no eis problem... i wott mis lämpli mitemene original vw-liechtschalter bediene chönne... underem nebelscheinwerferschalter hets ja none platz frei... wie bringi aber das kabel vom zigi-azünder dört übere?
-
-
Das isch käs Problem, nimmsch d'Abdeckig bide Fahrersiite ab (sicherigs-chaste und die näbedrah), dänn chunsch ohni problem vom ZA bis zum Schalter ufe.
-
Dänn gsehsch emal de ganz Kabelsalat vom Corrado, ich ha ebe letzti d'alarmalahg ibaut, isch geili arbeit gsi!!
-
muesi da alli abdeckige abnäh? bi nämlich e technik pfife!!!!
-
*g* D'sicherig-abdeckig weisch ja sicher wie abneh, oder? Nacher hätts ca. 8 Schruube ade rächte Abdeckig. Eini isch bide Pedal "versteckt", isch aber käs Problem! Aber versuech doch zersch s'Kabel mit emene Draht oder so vom Schalter zum ZA z'füehre, vilicht chasch der dänn die Arbeit spare...
-
ok probieres mau... falls i no e frag hätt schrib dr es e-mail, isch guet? so mues itz penne morn wieder schaffe... gruss
-
-
Jetzt mitmachen!
Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!