Entlich!! CH-Guetachte für dBastuck

  • Ich bin im Albisgüetli gsi, aber das chunt eh nöd drufa wens en messed ischs überall sglich!


    Ja hans geschter göhrt, aber hät mich ehrlich gseit nöd ganz überzoge, villicht au will er nöd richtig warm gsi isch! :winkewin:

  • Oli


    Chasch mer mol dini Bankverbindig ageh, i öberwiese der s'Gäld förs Guetachte :) Ha zwor no kei Scan becho zom driluege,aber easy.I teschtes de diräkt mol bide MFK weni s'Motortuning gone go zeige.
    Chasch mer ou eis bsorge före Opel Astra?


    Ich hät no en Tuner zor Hand wo meint er fertigt spezielli Bastuck-Guetachte a, au för Alage wo lüüter send. :) Allerdings weissi ned öb das verhebt und choschte tuet das Papier 180 Franke.

    MfG
    Christian
    Unterwegs mit: Nissan Micra 1.2l
    Im Winterschlaf: Corrado G60

  • du risk ich glaubs scho dass da e rolle spielt, will i sege mal winti isch glaubs nochli toleranter als züri.... klar bi db mässige spielt da kei rolle.... ich schicke denn d'kollegin mit em corri, die macht am prüefer denn scho hübschi auge :frech:


    und hesch ja gseh mini BASSTüRK isch nonig warm gsie also nonig so brummlig, ich chan ja de topf no mit ies kühle... denn isch er ja no liessliger.... :teufel:

  • Ja das stimmt. Aber am schluss chunts eh uf dä Prüefer a, wenn er s'gfühl hät mer mues dä messe den muemeren hald messe!


    Häsch den scho en Termin bi dä MFK?

    Automatische Anzeigen

  • @ Silver


    Für dä Astra gits na keis CH-Guetachte!! Da ja für jedes Fahrzüg, es Guetachte muess agforderet werden und da chost dänn jedes einzelne wieder ca 500.- plus na es paar zuelage!
    Wie heisset die Tuner wo Guetachte usegänd? Sind mir usert Tezet keini bekannt!


    Suscht chömer ja au mal abmache, wänn wotsch, wohnet ja nöd so wiet wäg funenand. Dänn chasches grad aluege und mer sGäld gä. Han ghört wotsch au mal na die wiesse RLs gseh, hans dra, dänn hetsch die dänn au mal live gseh.

  • Mer send zwei Tuner bekannt wo met Hilf vom Dynamic Test Center in Vaufflens diversi Guetachte för Bastuck-Alage ustelle. Spezifisch för alli Fahrzügtype und alli MFK tauglech. D' Usstellig pro Fahrzügtyp choschtet ca. 200 Franke, wie chonsch du of 500? Esch dis Papier auf vom DTC?


    De eint Tuner womer es Agebot gmacht het esch Autex in Othmarsingen för 180 Franke. SKN-Tuning in Altdorf bietets au a, allerdings het de Robert chli Stress und i ha no ke gnaue Priis becho.

    MfG
    Christian
    Unterwegs mit: Nissan Micra 1.2l
    Im Winterschlaf: Corrado G60

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!