Sali Tigertwo
S'KW isch eis vo de türschte Gwindfahrwerk aber au eis vo de beschte wen nöd s'beschte für de corri!
Sali Tigertwo
S'KW isch eis vo de türschte Gwindfahrwerk aber au eis vo de beschte wen nöd s'beschte für de corri!
@ silver
Du bisch en luschtige zerscht schribsch schwizerdüsch und den wider hochdüsch ...also ich schrib jetzt eifach witer schwizerdüsch.
Aha du häsch idemfall s'KW dine. Ja also bi Weitec isch das au so.
Das han ich jetzt no niä göhrt das mer nur s'KW meh als 4cm tüferlege chan. Es gaht au mit allne anderne, sovill ich weiss, es wär denn eifach e einzellabnahm bi dä MFK.
Ich han z.B. es Weitec Gwindfahrwerk drine und mine wird, sobald ich diä härtere Ferder überchohan, au no öpe 2cm tüfergleit allso insgesamt den 6 cm.
Ja das stimmt. Aber am schluss chunts eh uf dä Prüefer a, wenn er s'gfühl hät mer mues dä messe den muemeren hald messe!
Häsch den scho en Termin bi dä MFK?
Selbst getönte rl's sind nicht erlaubt! Nur die originalen oder die beiden in.pro modelle.
Scheinwerferblende, kommt draufan welche? Ich hab die MHV von Mattig, die ist z.B. nicht legal bei uns!
joo tu das mal. Um was gehts den, oder was hast du den vor??
hallo
Die Teile die ein CH-Gutachten haben sind erlaubt und können vorgeführt werden, alles andere nicht. Einige Teile wie Gewindefahrwerk oder Alufelgen müssen bei der MFK abgenommen werden und werden dan Fahrzeugausweis eingetragen. Es kommt hald ganz draufan um was es geht, drum schreib am besten dem oli eine E-mail.
Ich bin im Albisgüetli gsi, aber das chunt eh nöd drufa wens en messed ischs überall sglich!
Ja hans geschter göhrt, aber hät mich ehrlich gseit nöd ganz überzoge, villicht au will er nöd richtig warm gsi isch!
hi
Ich bin letztens problemlos mit dem Relai durch die MFK gekommen und das in der Schweiz!
das mit dä MFK isch den immer di zweit Frag, hans bi mir au müese merke!! 3 db zlut!
@pluto diä werdet schön blöd glueged ha!!
@ silver
Diese Gutachten sind natürlich Farzeugspezifisch mit Motor-Nr.! Also kein alg. oder nicht übertragbar auf andere Fahrzeuge.
[ 14 Oktober 2002, 10:06: Beitrag bearbeitet von: risk ]
hi
Das Blau gefällt mir gut!
Wiso hast du den überall diese weisse Punkte und strimmen?? Sind schadstellen?
"die Zukunft des Automobilbaues" glaube kaum das das Zukunft hat!! Aber das sind ja traurige Aussichten!
@Lorant
uufff das weiss ich nicht mehr genau! Aber bei uns in der Schweiz sind die eh viel teurer (wie alles andere auch) als bei euch! Ein Vermögen wars nicht, dass weiss ich!
Ich weiss nicht ob das mit der Waschmaschine geht?? Würds nicht versuchen!
Ich hab meine Stühle einfach ausgebaut (kleine Sache) und mit Teppich- oder Polsterreiniger ordentlich durchgeschruppt, dann trocknen lassen und mit dem Staubsauger gut absaugen. Meine sahen danach wie neu aus!
[ 02 Oktober 2002, 11:52: Beitrag bearbeitet von: risk ]
Ja die gibts noch, zumindest als ich mir etwa vor einem Jahr eine Satz holte!
Nightfox frög suscht mal dä olivr6 per e-mail a. Villicht chan er da öpis mache!
isch ja geil!! Sehr gut Oli
Ich hab meine zwar vom D&W (in der Schweiz Forcar), aber bei ebay hats immer wider vondenen. Must mal schaun ob da billiger raus kommst mit versand und so!!