Hier ist viel sehr gut Info: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=543598
Beiträge von tseland
-
-
30X45X6, I think.
-
Wo kann ich am billigsten, eine FK, KW oder H&R Gew.Fw kaufen?
-
It can be done, you have to cut in some of the support beams on the underside of the hood.
(du mussen an die unterseite des Hauben bearbeiten) -
mussen wir die ventilerfedern oder hydros ersetzen mit der MCH 280/272. Weisst einige von ihr ob das mch nocke hat ventilüberschneidung?
Thomas,
Norwegen
1989 Corrado G60 -
? please...
-
Mein kopf hast dieser nummer:
037 103 373A
Hat einige von ihr etwas Info an dieser nummer?
Ist es ein standard kopf oder ein Gruppe N kopf?Thomas,
Norwegen[ 31. August 2001: Beitrag editiert von: tseland ]
-
Hat einige von ihr, ihre originale G60 nockenwelle gesehen?
Was sagt es an es?
Mein sagt: A WIR T 3
Is dies die originale nockenwelle, oder andere?Danke und mfg,
Thomas
Norwegen http://thefanatic.net -
AH-tuning hat es für 499dm. http://www.ah-tuning.de/shop/daten/frontschuerze/002001.html
-
Hinter: http://home.worldonline.be/~pmoock/plaque2.jpg
Aber der platte zwichen die lichter möchte lackiert verden!
http://home.worldonline.be/~pmoock/rs1.jpg
Dieser ist eine Dietrich RS für der Golf 3, richtich?
Sieht gut aus, wie modifisiert man es?[ 31. Mai 2001: Beitrag editiert von: tseland ]
-
wie lasen Sie die codes??
Ich habe versucht, die Leitung zu Masse verbinden und schlussel an auf an, aber exs fungiert nicht. -
http://www.rpi-equipped.com/images/product…rradorslook.jpg
Wissen einige von ihr wo ich dieser stosstange kaufen kann?
Thomas,
Norwegen -
...ich bin aus Norwegen...
Hat jemand eine liste des blink-codes für mich??
mail an:
thomas@seland.netoder eine link für downloading?
Mfg,
Thomas,
Norwegen -
Hi,
I understand some German, but I was reading on this site that the Corrado G60 had higher "wedeln" speed than even the 2000 Porsche 911 GT3. Does this mean that the Corrado can take high speed corners faster than almost all cars out there?? Even rear wd and 4wd cars?Please explain (even in German if you are weak on english...)
Thomas,
Stavanger, Norway -
Hi, I hope you can help me with my G60 engine. (68mm pulley, chip, K&N cone)
It's running about 0.9bar (14psi)The main problem is that it uses way too much fuel.
But also when I floor the throttle, and it accelerates, it seemes to get more power if I lift off the throttle a bit, and holds it about 3/4 instead of full.
Also, when accelerating in for example 3rd gear (yeah, I know this is above the Norwegian speed limit of 90kph (62mph)) , a seldom time it looses power in the upper rev-range, but regains it when I lift off the throttle and then floor it again.
(This could be something else, like water in the fuel or dirt in the injectors or something, maybe?)My question is what do you think is causing these things?
Is it the ignition timing?
Or is it the fueling? (air/fuel ratio, oxygen-sensor etc?)
(Or other)Any ideas?
Thanks.
Thomas Seland
Norway